fredag 10 december

Jaha ja... Såg en prick på Robins arm igårkväll. Men det gick inte att se vad det var för prick. Imorse syntes det tydligt. Nu har Robin fått vattkoppor. Jippi... minst en vecka till hemma.. Aja, det är lika bra att han har det nu så slipepr man det sen. Men så himla tråkigt för honom att han missar sin lucia på måndag =/ Och tråkigt för mej... jag hade ju sett fram emot att stå där med kameran och ta fina bilder på min lilla pepparkaksgubbe. Men jag struntar i hur mycket vattkoppor det är för vi ska till Kristoffers skola och kolla på när han lussar i alla fall =) Jag tänker inte missa bådas lucia. Om det inte går att fixa barnvakt åt Robin förstås... kan ju försöka i alla fall.
Robin är himla pigg idag ändå. Inge feber eller nånting. Han är lika pigg och frisk som vanligt.. men prickig hehe. Så han ska få följa med mej ner till arbetsförmedlingen idag för jag måste dit och fylla i papper. Men det går fort. Sen måste jag ju ändå ta med honom varje gång jag ska lämna och hämta Kristoffer på skolan.. kommer bli svårt att andra inte ska bli smittade. Men det är inte mycket att göra åt. Ska ju hämta Kristoffer idag på skolan.. har saknat min lille gobit =) Träffade honom nere på gården igår då han var ute och lekte. Då berättade jag för Kristoffer att han fått en tomtedräkt till på måndag och då blev han glad =) Han kommer bli så fin =)
Gjorde förresten en lite oväntad grej igår... jag har sökt till Big Brother. Hoppas ju nästan att jag inte kommer med.. och det gör jag säkert inte heller. Men tänk om man skulle det? Vad folk kommer bli less på mej som skulle vägra peta på någon kille, bara dricker med måtta osv... hehe. Hoppas ändå nästan att jag inte kommer med.
Nä nu ska jag mysa med lillplutt =) kram på er

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaha har du sökt till BB??? coolt :P..



ja de är ju tråkigt när dom blir sjuka så där precis till Lucia =(. Ja Adrian blev jättefin, jag fick tårar i ögonen när jag såg honom komma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0