tisdag 24 augusti

Ja men jippi! Vilket härligt väder vi har ute.. eller inte. Regnet öser ner och det var iiiinte roligt att cykla med Kristoffer till skolan imorse. Robin blev glad när vi kom hem igen och han fick ta av sej regnkläderna. Han ska inte vara på dagis förrän kl 11 eftersom jag jobbar sent. Davis körde så lagligt hem från jobbet inatt så jag kom inte i säng förrän närmare kl 1 inatt. Fy sjutton, man är inte pigg alls idag inte. Jobbigt det här med att jobba till tolv på nätterna och sedan ska Kristoffer börja skolan kl 8 morgonen efter... men men..
Idag ska Sågen hämta Kristoffer från skolan och sedan gå o knäppa kort i tidningen med honom. Längtar tills man får klippa ur honom ur tidningen =)
Nä om man skulle ta o flytta tvätten från tvättmaskinen till torktumlaren kanske... men uniflex t-shirt ligger där i och den måste ju bli torr tills jag ska jobba. Jag måste begära fler t-shirtar. Man blir ju svettig när man jobbar så då måste man tvätta den där jäkla t-shirten varje dag... annars luktar man ju skunk.
Aja... kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0