söndag 15 augusti

Blev en himla lugn kväll igår.. en och en halv öl och tre karuseller. Ingen av oss var på nå vidare partyhumör och alla hade inte råd med så mycket karuseller. Köpte mej en tröja, en väska och så vann jag lite gosedjur i alla fall =) Söta var dom. 
Idag sov jag ändå tills Alex pappa kom och lämnade Robin vid 10.30. Skönt att sova så pass länge.. det händer ju liksom aldrig. Sedan har vi varit till mamma och ätit lite kladdkaka och fikat eftersom brorsan fyllde år i måndags. Han fick ett armband av mej igår som det stog David på och så var det brynäs-färger på det. Inte mycket men har man en pank syster så får man nöja sej hehe. 
Det gick förresten jättebra att vara funktionär i Rörberg igår och vi fick beröm av min styvfarsa idag, han var ju tävlingsledare. Så det var najs =)
Ikväll kommer Anders och Jessica hit och tittar på filmen "Shelter" med oss. Alex somnade ju sist och jag tyckte filmen var så jävla bra så jag ser den gärna igen. Anders och Jessica ville gärna se den så =)
Men blir rätt tidigt i säng ikväll ändå eftersom jag börjar jobba 7.30 imornbitti och ska jobba till tolv på natten. Ska bli najs att tjäna lite pengar =)
Snart kommer dom nog så jag ska äta nåt innan. Kram på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0