lördag 28 augusti

Då var det äntligen helg. Jag glömde helt att skriva igår... bara njöt av att vara hemma och vara ledig =)
Idag blir det någon sväng ner på stan och kika på cruisingen. Kvällen blir nog en till lugn hemmakväll. Var så trött igår att jag la mej strax efter klockan 22. Kommer säkert bli lika idag hehe. Blir jobba nästa vecka med. Men det blir bara måndag, onsdag och torsdag... tidigare har jag ju jobbat mån-tors. Men det blir samma tider... 15.30-00.00. Brorsan ska inte jobba då eftersom han ska börja ta lastbilskortet så jag, Magnus, Christoffer och Kim måste fixa en bil som Kim kan köra. Annars blir det svårt att ta sej dit och hem. Men men.. det ordnar sej nog.
Nä nu ska jag mysa med Robin. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin [Mamma till Theo och ängeln Meja]

Tack vännen <3

2010-09-01 @ 00:03:18
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0