lördag 14 augusti

Usch så här tidigt brukar jag inte vara vaken på en lördag. Robin och Alex sover fortfarande dom.. men det kan inte jag för om en stund kommer brorsan och hämtar mej. Vi ska ut till Rörberg där det är folkracetävling idag. Vi ska vara funktionärer så idag är mamma den enda i familjen som ska tävla. Jag kommer stå i frammatningen.. det vill säga att jag ska lotta fram vilket startspår bilarna ska ha och sedan vinka fram som dom får ställa sej på startplattan, för att sedan göra likadant med nästa heat som ska köra. Blir långa dagar när det är tävlingar. Men det e skoj. Synd bara att man ser så lite av tävlingen när man är funktionär.. om man inte har turen att hamna på en flaggpostering för då ser man ju allt =) Denna gången tar jag med mej mina gummistövlar... man vet ju aldrig hur vädret tänker bli.
Ikväll när vi kommer hem blir det öldrickande och karuseller på yran. Ska bli najs =) Robin ska sova hos sin farfar. På yran igår köpte jag en tröja där det stog "Tycker du jag är tuff? Då ska du se min farfar" så den ska Robin ha idag när han åker dit =)
Gårdagen blev himla trevlig. Elin och Theo var med oss på stan och vi fick gå i många affärer innan vi hittade stövlar i Robins storlek. Tror varenda jäkla affär hade slut på storlek 23. Helt hopplöst. Men sedan så... så nu har ungen ett par stövlar som ska med till dagis på måndag. Sedan drog vi till sommaryran och kollade runt en massa.. riktigt najs. Försökte få Elin att åka karusell med mej men icke, hihi fegis ;-)
Nä nu ska jag kika vidare lite innan bror kommer. Kram på er



FOLKRACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0