torsdag 8 april

Min lilla Kristoffer han blivit ett litet monster tror jag. I flera dagar nu har jag fått springa ut på gården och säga åt honom att vara snäll mot sina kompisar, inte jävlas och inte slåss. Fattar inte vad fan det är som hänt... han som alltid varit så snäll. Så nu har han fått komma in, ändå snart dags för middag. Imorn ska han till Sågen men han får vara inne tills dess... så kanske han lär sej nånting. Utegångsförbud har jag aldrig varit något stort fan av.. men vad gör man då? Och en halv dag är väl inget att gråta över precis. Men får se om det funkar.
Fan vad jag längtar till löning... då ska jag ta med mej Kristoffer på stan för han behöver en massa nya byxor, nya tjocktröjor och nya regnkläder. Biiilligt... hua. Men det är kul att shoppa i alla fall =)
Idag har jag inte gjort nåt alls.. kört några diskmaskiner och grejjat lite. Nu är ungarnas middag klar så jag ska duka. Jag e inge hungrig... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0