Tisdag 20 april

Ojsan hoppsan vad jag varit dålig på att skriva sista dagarna.. men jag har haft så fullt upp.
I lördag var jag och Kristoffer på Theos dop. Det var hur fint som helst och Theo var så duktig och gnällde knappt något alls. Han fick många jättefina presenter också =)
I söndags blev det lite jobba.. det vill säga att jag hade en visning =) Det gick hur bra som helst.
Igår var jag på stan med Elin och lille Theo. Riktigt trevligt och det var skönt att komma lite hemifrån. Jag la undnan ett par skor också som jag ska gå och köpa idag. Idag har det varit en riktigt trög dag däremot.. inget att göra och det var väl lika bra det... har sovit en stund och det behövdes! Är helt slut... Egentligen skulle jag gå till stan innan det är dags att hämta ungarna på dagis. Men det orkar jag inte så jag gör det efter Alex kommit hem från jobbet istället.
Någon dag i veckan får vi nog vår tvättmaskin och torktumlare... dom satte in elen igår och då brukar det gå snabbt sa dom =) Så jag hoppas och hoppas, längtar och längtar =)
Nä nu e det snart dags att hämta kidsen... kram på er




Så här blev håret i alla fall =)
En ordentlig lugg igen, håret mer än en dec kortare och möööörkbrunt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0