söndag 4 april

Ojoj nu höll jag på att skriva mars i rubriken... fan jag hänger inte med längre. Hur kommer det sej att höst och vintermånaderna går så jäääkla sakta och så fort det blir vår och sommar så springer månaderna förbi och man hinner inte med? Usch... slow down lite va....
Aja... min gårdag blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mej. Alex kom hem från Jönköping, där han varit på bilmässa, tidigare än beräknat. Det slutade med att han fick vara hemma och jag traskade iväg ner på stan med Jonas och Robban och tog en öl. Det var jättetrevligt =) Vi gick till max på söder efteråt och jag nallade lite strips av killarna. Då kommer en tjejkompis till Robban in och sätter sej med oss. Det visade sej vara en tjej som heter Elin som gick på milbo med mej. Jag har inte sett henne på 10 år så det var lite skoj att sitta och babbla lite. Sedan visade det sej att hon var nykter och körde.. så skjuts hela vägen hem till dörren fick man =) Härligt härligt. Men man är ju inte så jäkla pigg idag heller.. drack bara två öl igår så jag är inte bakis.. men sömnbristen är det värre med. Kom hem vid tretiden inatt och strax före sex kom Robin intraskande till oss imorse. Jippi... pigg och glad =) Den här dagen blir lugn i alla fall. Lite städning, tvättstuga o så... måste försöka få tag på blöjor nånstans också. Men lugnt blir det i alla fall. Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0