onsdag 14 april

Då har man kommit hem från jobbet... har varit på Nynäs Montesori. Har varit riktigt trevligt och jag ska dit igen imorgon. Det innebär att jag tyvärr inte kan gå på stan med Elin eftersom hon bara kunde på förmiddagen. Är lite besviken över det, men pengar måste man ju ha. Få gå på stan utan Elin sen istället... då skulle min Alex följa med.. men jag vet ju hur det kommer sluta.. Han kommer gnälla över att det kommer bli en hel del shoppande åt ungarna och allt. Fy vad drygt. Men men... Kristoffer ska ju som sagt ha regnkläder och lite nya byxor och någon tjocktröja. Sen kom jag på att båda barnen behöver ett par vettiga skor också. Som inte är vinterskor alltså... dom har fan inga såna så det ska ordnas. En doppresent ska jag fixa åt Theo med.. lillfisen ska ju döpas på lördag =) Ska bli roligt att få komma o kika på!
Usch vad jag känner att jag har föööör fullt upp... måste ju ordna en massa visningar också. Ska ha tre visningar på söndag. Men skulle behöva ha en på fredagkväll också. Men får se om jag får tag på någon med så kort varsel... Nä nu måste jag grejja lite.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0