lördag 10 april

Lördag idag... känns inte som helg. Usch.. och snart är det måndag igen. Idag blir det myskväll hemma. Vi skulle haft det igår men då kom brorsan hit så vi tar det idag istället. Behöver lite tid för oss själva... det händer ju typ aldrig att vi är hemma samtidigt annars.
Har varit en seg dag också... jag känenr mej hängig och Alex mår inge vidare. Han tror att det beror på att han åt dåliga ägg imorse... men håller tummarna lite för att det inte är så. Men det kan ju vara det.. Robin är den enda som är lika pigg som vanligt hehe.
Igårkväll hände något skumt. Jag fick världens värk i mina knän.. kändes konstigt. Det gjorde inte nå intensivt ont men det värkte... tillräckligt för att inte kunna somna. Det satt i flera timmar och det slutade med Voltaren och stödbandage.. men har bara ett sånt bandage så det blev att linda om det knät som var värst. Tror det var nåt med lederna som gjorde ont och jag satt och var förbannad när jag smörjde på Voltarenen att knäskålsjäveln ska sitta där den sitter.. men men.. imorse när jag vaknade så var det typ helt bra. Har bara haft en liten känning i ena knät idag. Det konstiga var att det gjorde varken mer eller mindre ont om jag satt elelr stog upp eller gick eller nåt sånt. Det gjorde liksom ont hela tiden. Skulle vara kul o veta varför det blev så.
Nä nu har jag återigen klagat färdigt... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0