fortfarande söndag...

Blä jag har tråkigt... snart börjar det på tv i alla fall. Blir lite Wipeout och sedan Ballar av stål. Nåt att glo på i alla fall. Alex och Elin ringde idag och frågade om vi ville följa med ner på stan o fika. Tråkigt nog gick inte det eftersom jag hade tvättstugan. Så det får bli en annan gång i alla fall. Börjar bli less på tvättstuga nu.. jag vill ha vår jäkla maskin. På tisdag ska jag ringa och tjata lite på Gavlegårdarna för vi borde fan få den snart. Nä nu ska jag kika vidare här innan det börjar på tv. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Det kan vi nog göra :D Kram

2010-04-05 @ 13:31:56
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0