torsdag 24 september

Jaha ja... torsdag redan. Känns som att den här veckan gått väääldigt fort. Är väl för att jag jobbar hela dagarna denna vecka.
Hände en hemsk sak idag =( Kristoffer var ute och lekte med några kompisar. Så kom Kristoffer in och var ledsen... och det förstår jag. Jag berättade ju igår om den där hemska bulan han fått i pannan... Den var föresten så gott som borta imorse när han vaknade. Men nu hade han snubblat och så jäkla olyckligt slagit i huvet på PRECIS samma ställe igen. Den här gången var bulan ännu hemskare och jag överdriver inte när jag säger att det såg ut som en snäppet mindre pingisboll som satt i pannan på honom. Blå var den också. Så han fick sitta med en påse is på pannan ända tills det var dags för sängen.. och jag ringde både mamma och sjukvårdsrådgivning. Ser ju så jäkla otäckt ut. Men jag fick till svar att så länge han mår bra så behöver man inte åka och träffa doktorn. Och bra mår han ju. Och så sa hon i telefonen att efter att han somnat så skulle jag prova väcka honom för att se om han gick att väcka. Det gjorde jag och sur blev han för att han böev väckt hehe. Men det är jag bara glad för... för då är han som vanligt =) Fy fan är fortfarande orolig... funderar på om jag ska vara så elak att jag provar väcka honom igen innan jag går och lägger mej... bara för säkerhets skull. Men hon sa i telefonen att det brukade ofta se värre ut än var det är. Men det är ju inte mycket till tröst... Nä jag hoppas den här bulan också lugnat ner sej till imornbitti. Huua. Min stackars grabb... han måste vara otursförföljd eller nåt. Slå huvet på samma ställe två dagar i rad.
Imorgon jobbar jag sista dagen på Källö. Trivs bättre och bättre där för varje dag som går. Och Elins lillebror Simon är fortfarande sååå gullig =) Vi spelade Bamse-spel idag och jag fick storstryk hehe. Men imorn slutar jag redan kl 15.10. Har ju gått till halv fem alla de tidigare dagarna så det ska bli lite skönt. Speciellt eftersom det är fredag imorn. Tim ska sova över hos oss från imorn till på lördag. För på lördag ska jag och Tim åka med Filip på folkrace i Storvik =) Jag håller tummarna för att det ska gå bra för både lillebror och mamma och att båda får komma till A-final igen.. som dom gjorde förra tävlingen =)
Nä nu ska jag nog spela lite. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och Gravid}

Haha åkte du på storstryk av min bror ;P Han är bra på spel, det har han ärvt efter mig ;)

2009-09-24 @ 22:20:26
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0