Tisdag 15 september

Jahapp där kom febern... klädde på mej o grejade för att jag skulle iväg och jobba. Har en hemsk huvudvärk och var helt snurrig så jag tog tempen.. 38,2... jippi *not*!! Jag som skulle tjäna pengar! Jäkla skit!
Men men... får vila opp mej så kanske jag kan jobba i slutet av veckan.
Igår blev det ingen fisk alls när vi var ute... men det högg rätt bra några gånger men vi fick aldrig upp någon. Löjor däremot fick vi många hehe.
Idag kommer Robin hem också... gud så skönt det ska bli att se honom igen.. och krama honom en massa =)
Nä om man ska lägga sej och dega framför tv:n istället? Känns väldigt lockande just nu.
Men avslutningsvis så måste jag ju säga GRATTIS till min käre lillebror David som tog körkortet igår!!! Är stolt över min bror =) Klarade ju både skrivningen och uppkörningen på första försöket.
Näpp... tv var det.. kram på er





Grattis lillebror till körkortet!!!!!





Snart är min goa lilla Robin hemma igen =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och Gravid}

Grattis David till körkortet :) Men om jag ska vara ärlig så skulle jag ha blivit förvånad om han inte klarade uppkörningen på första försöket ;) Kram

2009-09-15 @ 19:08:24
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0