Natta

Hoppsan det e redan mitt i natten... tiden går fort när man har roligt hehe.. nä skämt o sido... Jag har skaffat mej det där satens facebook. Så nu finns man där oxå. Fan att man torskar på alla jäkla skit-communitys.. bläää!
Men men.. Har letat på lite gamla klasskomisar o så.. kul att hitta på dom igen =)
Dagen har varit lugn för min del eftersom jag har feber och är så krasslig. Men jag tog en sväng till Citygross med Leif eftersom vi var tvungna att handla hem en massa. Danne var ner till oss en sväng nu på kvällen och spelade lite tv-spel med Alex. Han har ju nära eftersom han bor i samma hus som oss fast på 7:e våningen =)
Robin är äntligen hemma oxå.. han är ju så goo och när jag kom hem från affärn som kom han springande och ville kramas. Och ojoj vad vi kramades! Han får aldrig mer vara borta så många dagar.. det har jag bestämt hehe. Man saknar honom för mycket.
Såg Idol på tv ikväll med... det var ju från Gävle idag. Min morbror visade sej i rutan en sväng =) Nej nej han sjöng inte.. men hans arbetskamrat gjorde det och då intervjuade dom min morbror (Mats Rigglöv stog det till o med i rutan) och han önskade sin kompis lycka till =)
Nä om man ska krypa tills kojs kanske.. Alex ligger här bredvid och snarkar så att bordet nästan vibrerar hehe. Kram o gonatt på er!




Kommentarer
Postat av: emilia o elmer

Meeen har du också en blogg :D

Vi får träffas med ungerna någon dag så dom får leka lite....

2009-09-16 @ 10:36:19
URL: http://elmers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0