måndag 28 september

Ojsan hoppsan vad dålig jag varit på att skriva i helgen hehe. I lördags var jag på folkrace i Storvik. Det var final i x-cupen så det blev fartfyllt och händelserikt hehe. Tim sov hos oss från fredag till lördag och jag och Tim gick hemifrån vid 7 lördagmorgon. Filip hämtade oss vid tågstationen. När vi kom till Storvik käkade vi lite frukost som vi tagit med oss. Starten gick klockan tio. Ojoj... det hände mycket den här tävlingen... alla tog i så hemskt. Många rullningar och det var till o med någon bil som brann hehe. Stackars bror då... han låg 6:a i hela cupen före den här tävlingen. Han kom typ bara 100 meter i sitt första heat... sedan gick växelspaken av =/ Så han fick avbryta. Dom lagade växelspaken men av någon okänd anledning ville inte bilen starta sedan i stället så han fick avanmäla sej. Tråkigt att dom inte hann hitta felet innan det var dags för hans nästa heat. Mamma kom i alla fall till B-final i tävlingen. Den vann hon och hoppade upp till A-final... där kom hon trea. Men i hela x-cupen blev hon tvåa!!! Himla bra eftersom det finns många duktiga damer. Så grattis mor!!



Haha David kom bakom mamma med någon av hennes mindre pokaler som hon fick i tävlingen.
Nä det var en himla rolig lördag måste jag säga.
Igår var jag på stan och fikade med Elin och hennes Alex. Mycket trevligt =) Sedan följde jag med hem till dom en sväng. Vi kollade på Top Model och sedan spelade jag och Elin Disney Monopol.. haha det e så kul =) Sedan följde dom med mej hem för min Alex hade bränt "the proposal" så vi såg den. Helt okej film =)
Idag ska jag på stan med Elin. Jag ska till Arbetsförmedlingen och skriva på nå papper och sedan ska vi gå och köpa en vinterjacka åt mej. Tror vi skulle gå o kika efter lite lampor som Elin skulle köpa med. Vid klockan två ska jag hämta Robin på dagis.. känns som om jag inte sett honom så mycket i helgen eftersom jag haft så mycket för mej. Ska bli najs att få mysa hela eftermiddagen =)
Nä nu blir det nog med skrivning för denna gång hehe... kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0