fredag 18 september

Gomorron!
Sitter man här och kollar runt lite =) Gårdagen blev lugn... var på bvc med Kristoffer och det gick ganska bra när han skulle få spruta och allt. Visst grät han lite men han höll med om sedan att det inte var så farligt =)
Tim kom över igårkväll och vi såg en film. AntiKrist hette den.. vet inte om det stavades precis så.. men i alla fall.. den filmen har gett mej mardrömmar! Det var ingen läskig film men alldeles i början så var den så hemsk att man höll på att storböla. En liten pojke var det som trillade ut genom ett fönster.. i slowmotion och med lugn musik till... fy fan vad det där satte sej i huvet på mej. Efter filmen var jag tvungen att gå in till Robin och kolla så att han var okej.. och det var han. Låg och sov så skönt så =) Men det kändes verkligen skönt att bara stå o titta på honom en liten stund.
Idag blir det fika med Tessan under dagen... om hon hör av sej. Sedan blir det att hämta ungarna på dagis kl 14. Och idag ska jag ju hämta Kristoffer också för nu blir det min vecka igen =)
Ikväll ska Alex och Tim ut och fiska. Själv blir jag hemma med barnen... Så får vi se om det blir nå fisk idag. I så fall har vi ju mat till imorn =)
Imorgon ska jag och Alex på bio... "Flickan som lekte med elden" blir det. Längtar =D
Brorsan kommer hit och är barnvakt då.. men det blir ju lätt för då har vi ju redan lagt båda barnen så han behöver mest bara vara här. Ska bli kul med bio... var så himla längesedan vi var på bio.
Nä nu ska jag checka facebook. Kram på er





Mina underbara barn =D

Kommentarer
Postat av: andy

Här i Hässelby )

2009-09-18 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0