torsdag 22 oktober

Uscha jag känner att jag måste skriva av mej lite... det har verkligen inte varit nån bra natt och det känns som om det inte kommer bli nåt dugg bra den här dagen heller. Inatt var jag ledsen... utan någon speciell anledning. Allt känns bara skit! Det var väldigt svårt att sova. Skulle ju jobba idag med men jag har en så sprängande huvudvärk så det känns som att ögonen går i kors och som att hela hjärnan rör på sej så fort man rör på huvet... så jag blev hemma. Har nyss lämnat barnen på dagis. Båda två var helt till sej när dom kom till dagis och det förstår jag... så länge som dom varit hemma och varit sjuka. Men jag har lite dåligt samvete över att jag inte jobbade idag.. men men... jag hade förmodligen inte gjort så mycket nytta idag i alla fall. Har tagit alvedon men det verkar inte hjälpa nå vidare. Hoppas jag blir gladare under dagen i alla fall... fattar inte varför jag känner mej så ledsen heller... kanske är lite hormoner eller nåt eftersom jag har mens. Men men... det går väl över.
Nä nu ska jag kolla runt lite innan det är dags för "våra bästa år" på tv... kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Usch då, hoppas det blir bättre gumman!

2009-10-22 @ 13:45:48
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0