tisdag 20 oktober

Hade ungarna hemma idag med. Men båda verkar feberfria.. nu är det bara en massa hosta. Dom får vara hemma imorn med i alla fall. Imorse var vi till Robins dagis en snabbis så att han fick vara med när dom knäppte kort. Först blev det gruppfoto och sedan enskilda foton. Robin sken som en sol... märks att han gillar att bli fotad =)
Idag ska jag ta en sväng på stan efter Alex kommit hem från jobbet. Jag går ensam idag för det går mycket fortare än om man har med sej barnen. Först ska jag hämta ut alla bilder som jag lämnade in igår för framkallning. Sedan måste jag till apoteket en sväng.
UScha vad trött jag är... efter att vi kom hem från Robins dagis imorse så lekte ungarna så snällt. Men sedan blev det dags för lunch och då blev det trassel. Kristoffer har börjat äta miniportioner och Robin bara spottar ut maten. Fick efter många om och men i dom lite grann i alla fall. Sedan var det dags för Robin att sova middag... han har legat i nästan 3 timmar men fortfarande inte somnat... gråa hår börjar långsamt komma krypande vid mina tinningar känns det som. Men men... han får väl skita i att sova då för snart ska han ha mellis så då får han se till o vara pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0