tisdag 13 oktober

Gårdagen blev helt okej... mys i soffan till America's got talent. Fick barnvagnen såld igår med... inte ofta det händer att man får iväg saker samma dag som man lägger ut dom på blocket. Eftersom det gick så fort så fick killen pruta ner den till 600 och speciellt eftersom vi inte hann tvätta lakanet och kudden i... men det sa vi så det visste han om. Sen var det ju punka på ett av däcken med. Men men... 600 duger bra.
Idag har jag haft en städdag... lika bra o passa på när man får besök snart. Polisen kommer hit igen och ska fråga lite mer frågor. Men det känns som om jag redan sagt allt jag vet... men men.. dom skulle komma om typ en halvtimme.
Sitter och hoppas på att någon ska buda på vinteroverallen som jag har lagt ut på tradera. Får ingen användning för den eftersom den är för liten för Kristoffer och för stor för Robin. Nästa år antar jag att den är för liten även för Robin... dom växer ju så fort under våren och sommaren. Men om någon har användning för en fin overall Bävernylon i storlek 100 så är det bara hojta. Den är jättefin. Det enda som är slitet är hällorna som sitter under foten. Annars syns det inte att den är använd.
Nä nu ska jag ladda en diskmaskin. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madelene

Är ute efter en bäveroverall att ha som extra, men dock i storlek 80. Annars så köpte jag en didriksson till Aurora i storlek 80 men vill ha en extra overall, alltid bra.

2009-10-13 @ 21:44:35
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0