söndag 18 oktober

Barnen fick för sej att sova länge idag så jag och Alex fick lite sovmorgon. Riktigt skönt var det =)
Kristoffer mår mycket bättre nu... han var feberfri under dagen igår men det kom lite feber igen på kvällen. Nu idag är han återigen feberfri så vi får väl se ikväll. Robin hade strax under 39 grader idag så han har fått lite alvedon. Hoppas han hinner bli bra till tisdag... då ska dom knäppa kort på dagis. Skulle vara himla tråkigt om han missar det.
Idag blir en lugn dag igen... barnen blir ju inne och jag ska iväg en sväng till mamma senare. Ska dit med ett par av Robins jeans. Det är tryckknapp på jeansen som är trasig så mamma ska laga. Sedan ska jag åka med henne till Willys och storhandla för det behövs verkligen nu.
Nä nu orkar jag inte skriva mer för denna gång. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0