onsdag 14 oktober

Har nyss vaknat... och klockan är 20.47. Lade mej att sova en stund efter vi ätit middag för jag var så himla trött och ögonen gick igen. Alex lät mej sova rätt så länge men guuud så skönt det var. Behövde verkligen det. Svårt att sova om nätterna nu... Lucy löper så katterna låter rätt mycket under nätterna eftersom dom passar på att svoa under dagen när alla e vakna. Liiite drygt. Men hennes löp är nog snart över... så hoppas vi på att det blir kattbebbar denna gång =)
Jobbade idag på Källö. Lika trevligt att komma tillbaka dit varje gång. Hade världens slappaste tider också... 8-13. Klagar man inte vöer alls hehe. Imorgon ska jag jobba på Sörbyskolan 8-14. På fredag fanns det tyvärr inget jobb än.. men får ringa igen imorgon så kanske det kommit in något.
Snart ringer nog mamma och säger att hon e hemma. Ska över dit och ta tillbaka en bok som brorsan lånat och lämna ett par av Robins jeans för lagning. Dom är inge mycket trasiga, bara tryckknappen som grejjen man trycker fast i fattas. Så mamma ska ta bort och sätta dit helt ny tryckknapp.. så har Robin ett par byxor till han kan ha. Han har ju blivit så lång så det behövs en del nya brallor åt honom som inte är för korta.
Nä nu ska jag fortsätta kolla runt lite innan jag ska traska över till mor. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0