lördag 24 oktober

Ja så blev det... efter många om och men så sa mamma "vi är väl barnvakt då" så vi kunde gå på Filips fest igår =) Det rätt så nice... inte så många man kände men det gjorde inte så mycket. Man får lära känna då =) Filips syster Sara var en himla trevlig människa i alla fall. Vi sjöng lite på rockband och sedan lite till på lips. Sedan skulle hela gänget ut på krogen så då gick jag, Alex och Tim hem till oss. Vi kolla klart på "rallybrudar" som mamma och Micke satt och tittade på när vi kom hem och sedan nattade vi. Både jag och Alex var rätt trötta eftersom vi var oppe så tidigt igår morse. Idag har det varit lugnt... Tim är här och vi har sett lite film o så.. tidigare idag har vi städat lite. Vi har ställt in Robins spjälsäng i Kristoffers rum så att vi kunde röja där inne. Så nu Sover Robin i sin brors rum eftersom hans bror är hos sin pappa. Får se vad som händer imorn... Om magen sköter sej, vilket den SKA göra när jag tar tabletter, så blir det att åka hem till Elin och hennes Alex. Före det så blir det nog lite mer städa o så här hemma. 
Nä nu ska jag passa på att spela lite här medan Alex och Tim sitter och spelar x-box... kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0