fredag 30 oktober

Ja då var det äntligen helg.. inte för att jag har haft så himla mycket för mej den här veckan.. men ändå =) Fick ju tyvärr bara jobba i tisdags. Sedan har det varit dött med jobb resten av veckan, men det är väl tack vare höstlovet. Blir nog bättre nästa vecka. Så vitt jag vet så har jag jobb i alla fall måndag och tisdag på Solängskolan. Ska ha matte och NO.. No är inte mitt starkaste men det får väl lov att gå.. tur att det finns böcker hehe. Matte är jag mycket bättre på =)
Idag kom Kristoffer hit igen också efter en vecka hos sin pappa, som vanligt =) Han blev ju vaccinerad mot svininfluensan igår.. han har lite ont i armen men annars är det bra med honom. Får hoppas det håller i sej... kan ju bli lite feber efter men det visar sej. Vecka 48 är det min tur att vaccineras och jag tror faktiskt jag kommer att göra det... man hör så mycket olika saker men tror ändå att mycket är skitsnack som kommit från såna som är emot det.
Idag blir det en lugn och skön kväll framför tv:n... lite Idol först och sedan blir det film. Funderar på om jag ska handla lite sedan så att jag kan äta tacos... skulle vara grymt gott idag det.
Imorgon är det folkracetävling nedanför Tierp... men verkar inte som om jag kan ta mej dit. Nu hänger det på Leif, om han vill åka dit med mej eller inte. Om han vill det så blir det folkrace hela dagen imorn för mej och Kristoffer. Kristoffer har tjatat länge om att få följa med så jag tänkte att han ska med i så fall. Det blir nog årets sista tävling också. Men får väl se vad Leig säger... det brukar ju vara lite si sådär när man ska göra nåt med honom. Lovar han, så backar han ur.. säger han kanske så är det oftast ett definitivt nej... och nu har han sagt kanske. Sååå.. jag tror inte det blir nå folkrace imorn hehe.
Nä nu ska jag gå och byta lite bajsblöja på Robin. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0