tisdag 17 november

Yes då har man varit duktig idag då. Har varit på Fjärran Höjder och simmat lite. 2 kilometer blev det. Haha vad jag kände mej dum när jag klev upp ur poolen efteråt.. var så stel i benen och i ryggen att jag knappt kunde gå. Blev 5 minuter i bubbelpoolen innan det var dags att gå och duscha och byta om. Hoppas på att man kan få till en sim-kort så man kan fortsätta simma ungefär varannan dag. Måste fan gå ner i vikt. Har verkligen motivationen på topp just nu! I söndags skulle jag ju simmat men det hann jag inte.. så då på kvällen så var jag och David upp till Hemlingby och tog en rask promenad i spåren istället. Har blivit lite knäpp... pallar in att sitta still. Känns som att fläsket bara bullar upp sej och blir större när man sitter här... usch!
Imorgon har jag inget jobb så då ska jag passa på o ta en sväng på stan. Måste till apoteket och så ska jag skicka iväg lite filmer som vi har fått sålda på tradera.
Nu är det dags att kolla facebook en snabbis innan det blir sängen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0