söndag 8 november

Ja söndag idag och visst får man lite ångest eftersom det ska jobbas imorgon. Usch! Jag vill ha helg hela tiden... men så fattig man skulle bli hehe.
Idag har jag varit hemma hos Alex och Elin. Mycket trevligt=D  Jag och Elin spelade lite monopol precis som alltid och först vann jag och sedan vann hon... rättvist och bra =) Efteråt tittade vi på "top model" men vi pratade så mycket att det inte blev så mycket tittande. Men tack för makaroner, köttbullar och en kanontrevlig dag!
Som sagt imorgon blir det jobba. Ska vara på Sofiedal från måndag till torsdag och ha matte och NO. Blää vad jag inte har nån lust. Önskar att jag kunde få ha ett jobb jag trivdes med. Känns som att alla runt om mej faktiskt gilla rdet dom gör... men inte jag. Vill inte jobba på varken skola eller dagis. Eller skola skulle vara okej om jag fick utbilda mej till kurator och vara kurator på en skola. Men jag vill inte ha en massa lektioner med snoffsiga elever som säger emot och trotsar hela tiden. Det finns såklart bra elever också... på alla ställen. Men det finns alltid 1-3 st i varje klass som kan sabba det där "bra" liksom. Ibland har man tur att få en klass där det inte finns några sådana och då känns det lite roligare. Men det är inte det jag vill syssla med. Sen har jag ju inte nån lärarutbildning heller.. bara barnskötarutbildning... så det är väl egentligen på dagis jag ska vara. Men det vill jag inte heller. Huuua... tänk om man kunde få börja plugga. Men det får bli komvux först... ett ämne i taget på kvällstid. Lär väl ta nåt år innan man kan komma in på nån högskola. Funderar starkt på att börja plugga till körkort med. Skulle vara skönt att kunna röra på sej utan att vara beroende av bussar.
Visstja... jag skulle ju lägga opp bilderna på Robin när han satt och byggde så snällt med sin tågbana i fredags... här kommer dom. Kram på er!




Här sitter gobiten och bygger =)




Sedan kom han på att jag satt på golvet =)




Bättre i mammas knä =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Ja det var verkligen en jätte trevlig dag/kväll :) Det måste vi göra om snart! :D



Haha va gullig han är Robin när han sitter på golvet och bygger järnväg :D

2009-11-09 @ 00:31:55
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0