söndag 22 november

Idag blev det en lugn hemmadag... blev inge simma för magen pallade inte med. Och inte nå fika på stan med Alex och Elin heller. Men Alex och Elin kom hit, hem till mej och min Alex, och fikade istället =) Jag bakade negerbollar och Alex skulle ha gjort en sockerkaka men han tyckte inte han hann med det så han köpte en istället. Vi har suttit och babblat en massa och kollat på Top Model... sen blev det film, Blind dating. En riktigt trevlig kväll blev det. Och deras lilleman i Elins mage har sparkat en massa på min hand... det är så läckert att känna hur han rör sej där inne =) Saknar att ha gravidmage själv... tänk om man kunde ha få sådan utan att få barn haha. Men det går ju inte. För någon mer unge blir det då inte än på ett tag... om det blir någon till.
Imorgon blir det jobb. Solängen igen och jag ska ha svenska och engelska. Bra med lätta ämnen för då kan man ju hjälpa eleverna hehe. Nä nu så nu blir det kolla facebook o så och sedan sängen.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Ja en riktigt trevlig kväll var det :)

2009-11-22 @ 22:14:28
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0