måndag 23 november

Jädrans vad trött jag är... sov ändå en stund efter att jag nattat Robin och Alex var på gymmet... klev opp vid nio så vi kunde kolla på grannfejden på tv.. nu blir det kolla facebook och sedan sängen igen hehe.
Jobbade på Solängen idag... lika trevligt som vanligt. Imorn blir det möte på Kristoffers dagis eftersom "Bryggan" kommer dit också. Därför trodde inte jag att jag skulle kunna jobba imorn men jag ska jobba eftermiddagen på Solängen igen. Så det löste sej ändå... och jag ska bara ha två lektioner då men jag får lön för 4 timmar... det är kanon det =)
Jag simmade idag också.. men hade så ont i ryggen så det blev inte 2 kilometer.. men det blev mer än 1 kilometer i alla fall. Efter det så blev det bubbelpool... det är ju värsta massagen ju =) Simma ska jag göra imorn med.
Sen sitter jag och håller tummarna för Elin och Alex att deras lille kille ska ligga kvar i magen tills det är dags att komma ut. Han hade ju velat ut inatt igen tydligen men så vitt jag förstod så hade det gått att stoppa... igen. Ändå längtar jag tills deras lilleman kommer... men såklart ska han ligga kvar tills han är färdig att komma ut om det går. Tänker på er Elin och håller tummarna för er.
Nä nu blir det lite facebook och sedan sängen. Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Tack gumman :) Jo det gick och stoppa den här gången också som tur va och nu hoppas vi att han stannar inne tills det är dags för honom att komma, eller så får han se till att verkligen komma ut så vi slipper åka fram och tillbaka :) Kramar

2009-11-23 @ 22:57:41
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0