måndag 16 november

Säger bara en sak... Fy faen! Aldrig mer åk 6 på den där jäkla skolan. Då får dom fan ge mej 1000 kr timmen. Aldrig att jag sätter min fot där igen! Sekretessen gör väl att jag inte ska gå in på detaljer... men... MORRR!!
Aja... Har fått klaga av mej lite på Alex i alla fall så nu känns det lite bättre =) David vad så himla snäll o gullig att han skjutsade mej till jobbet imorse. Tycker om min lillebror =)
Funderar seriöst på att skaffa mej körkort snart.. skulle vara så skönt. Även om det kanske blir så att jag tar kort för att bara köra automat. Men men... man kan ju skaffa en sån bil dårå =) Ska fjäska lite för pappsen och höra om han kanske kan hjälpa till lite så jag får gå körskola =) Men det återstår väl att se om han har lust med det.
Nä nu är det facebook som gäller ne stund och sedan ska jag peta i mej nåt att äta... åt lite blodpudding med Kristoffer för han älskar det. Men det fanns inte så mycket och det viktigaste var ju att Kristoffer blev mätt.. är inte så jätteförtjust i blodpudding jag heller så. Med Robin blev det lite slött idag... han fick en burkmat idag.
Imorgon får Kristoffer vara ledig från dagis, men Robin ska på dagis. Jag, Kristoffer och Sågen ska till ett ställe som heter "Bryggan" imorn... Kristoffer ska få rita, klippa och lyssna på nån historia o så.. dom ska ju kolla om han har ADHD så då kollar dom koncetrationen o så. Skulle ta ca 1,5 timme. Under tiden så skulle jag o Sågen få sitta o prata med nån o så med. Sen imorgon så ska jag ringa o jaga bvc. Nu är det dags att höra efter ordentligt om Kristoffer andra dos svininfluensevaccin och Robin ska få sin första. Jag själv tänker se till att få sprutan samtidigt jag med. Men måste ju få tag på människorna där... dom verkar ha lite svårt för att svara i luren. Men så är det ju jämt, oavsett vem man ska ha tag på.
Nä nu är det dags att kolla facebook... hmm jag skrev ju nyss det där hehe. aja... kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Det hoppas jag med att dom inte gör, men skulle dom det så var det bara för oss att komma in igen och så skulle dom försöka stoppa allt.. Men eftersom att det har hänt en gång nu så är risken relativt stor att det händer igen, men vi håller tummarna på att han åtminstånde stannar i magen i 4 veckor till :)

2009-11-16 @ 22:48:26
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0