lördag 28 november

Ja precis... idag ska man vaccineras mot grissjukan. Ska bli skönt att få det gjort så behöver man inte gå runt och vara orolig för egen del. Tycker bvc kan snabba på med kallelsen så Robin får vaccineras också. Men tycker det e konstigt... både Kristoffer och Robin får sin andra dos i januari. Det är ju bra länge sedan Kristoffer fick sin första. Men men... det blir nog bra. Elin ska följa med mej idag så att jag slipper sitta där själv och vänta. Man vet ju inte om det är färdigt på en kvart eller om man får sitta och vänta i ett par timmar.
När jag är färdig med det så ska jag ringa farsan... vi skulle tydligen ut och övningsköra idag. Men jag har inte tillstånd att övningsköra med honom. Jag har bara tillstånd med mamma och Micke. Hoppas vi kan vara nånstans där det inte är så mycket folk o så... får man inte typ uppskjutet körkort om polisen skulle komma på en? Aja... får väl se hur det blir. Pappa har ju en bil som är automatväxlad så det blir kul att prova det. Då kanske jag faktiskt kommer någon vart hehe.
Blev visst inget bloggande igår... Jag var så jäkla trött igår och så var det mycket att göra som vanligt. Simmade igår i alla fall för det blev inget o torsdags. Men 1,5 kilometer blev det igår i alla fall. Sen blir det förmodligen måndag nästa gång... eller tisdag. Beroende på hur det blir med tid. Fjärran stänger kl 20 på måndag och kl 21 på tisdag. Så det är ju bättre med tid på tisdag annars. Men måste försöka komma iväg så ofta som möjligt... vill tappa vikt snart. Och jag som har så jäkla svårt att gå ner i vikt.. blää.
Äsch.. nu ska jag snart börja med lunchen. Kram på er




Goungarna mina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0