lördag 21 november

Blev inget skrivande igår heller... har örjat bli dålig på det där. Men men... det får ni har förståelse för när man jobbar och sliter hehe. Jobbade iofs bara halv dag igår så jag fick sluta tidigt. Skönt var det... var helt slut igår. Jag simmade ju 2 kilometer igen i torsdags... hade inte speciellt ont i ryggen alls igår faktiskt. Tänk så fort kroppen vänjer sej. Ryggen är ju inte helt bra än men jag kan röra på mej i alla fall. Och böja mej ner utan att typ skrika för att det gör ont hehe. Nästa simning blir imorn. Idag fyller dom poolen med leksaker så det är lika bra att hålla sej borta därifrån på lördagar hehe.
Igår var David och Tim här. Riktigt najs... det blev att titta på Idol (för jag vägrar missa det) och sedan blev det en massa Guitar Hero... var längesedan vi spelade tillsammans... eller det kanske var Rockband vi körde för trummorna vi lånat av Filip fick oxå vara med.
Ikväll blir det bara lugn kväll för mej och Alex som det ser ut... kan ju behövas det med. Och det känns som att vi inte varit för oss själva och umgåtts nåt på länge. Eftersom jag simmar varannan dag och han gymmar varannan dag så är det sällan vi är hemma samtidigt. Sedan blir det så sent och det blir ju sängen rätt tidigt när man ska jobba dagen efter. Men men... får passa på och umgås lite nu. Skönt ändå litegrann att man inte ser varann hela tiden för då "nöter" man liksom på varann.
Nä nu ska jag passa på och sortera in lite rena kläder i garderoberna medan lilleman sover middag. Kram på er




Jag och lillfisen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0