fredag 6 november

Orkat inte skriva då mycket nu... blev så himla sent. Dagen har varit lugn o skön i alla fall. Har fått jobb till nästa vecka också. Måndag till torsdag ska jag vara på Sofiedalskolan och ha matte och NO. Har aldrig varit där förr så då får man se hur det är där.
Sågen hämtade Kristoffer på dagis idag för nu är det återigen dags för en vecka där. Så nu har man bara en unge hemma komma vecka. Känns så himla tomt... men men man får stå ut. Kristoffer behöver ju vara med sin pappa också.
Tog några söta bilder på Robin idag när han satt och lekte med sin tågbana... han byggde en jättelång tågbana alldeles själv =) Men dom bilderna får jag lägga upp imorn för nu orkar jag inte föra över dom från kameran.
Nu ska jag kolla facebook och sedan är det dags för sängen. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0