fredag 13 november

Måste bara säga att faaan vilken skitdag jag har haft! Beror det på fredagen den 13:e eller var det en slump att just denna dag blev så? Mitt dåliga humör började krypa fram under sista lektionen på jobbet... Ett par elever störde lektionen och betedde sej... och struntade blankt i vad jag sa. Slutade med att den ena inte fick vara med mer och då blev det faktiskt lugnt och dom gjorde det dom skulle. Efter att jag slutat så skulle jag gå till en annan skola för att få min timrapport påskriven... men då har ju människan gått hem som skulle skrivit på! Det var strax före klockan 3 och hon skulle ha slutat 4... fan för folk och "smita" tidigare bara för att det är fredag. Fan alltså. Kanske låter egoistiskt av mej men hon kunde väl fan informera i så fall så hade jag kunnat gå dit och fått pappret påskrivet på lunchen. Lön ska jag ju ha! Inte fick jag hjälp av någon lärare där heller med vad jag skulle göra.. ingen brydde sej det minsta. Fick helt på egen hand ställa mej och rota i lärarrummet (känns ju inte bra liksom) och hittade efter många om och men ett sånt där timrapport-papper. Skrev på det och lämnade det i människans fack... ringde hennes jäkla telesvar (eftersom hon inte behagade svara) och sa att jag lämnat pappret där så nu får hon skriva på det och ansvara för att det kommer in till barn och ungdom! Så jäääkla less. Jag slutade tjugo över två... hade sagt till ungarnas dagis att jag skulle hämta senast halv fyra. Då borde jag ju haft hur mycket tid på mej som helst. Jag tyckte jag överdrev med halv fyra. Men när klockan var halv fyra joggade jag in på Kristoffers dagis och ryckte honom... och sedan snabbt som 17 till Robins dagis för att hämta honom med... usch vilken jävla dag. Kan ju påpeka att jag inte hittar ett smack i sätra heller och att jag hade svårt att hitta den andra skolan och sedan till bussen efter det. När jag kom hem var det bara att vända i dörren... Alex var hemma och brorsan ringde då och sa att han skulle plocka upp mej och Kristoffer på en gång. Jag hade bett brorsan om att få åka och storhandla för det behövdes verkligen. Kristoffer ville följa med så då fick han det... ville ju välja lördagsgodis tills imorn =) Men ärligt... hade inte minsta lust att storhandla just idag även om jag var tvungen. Men men... bara att pallra sej ut igen. Med ont i magen (var grymt hungrig då) och en dryg huvudvärk av all stress och skit. När jag kommit hem efter att ha handlat så var det till att sätta sej ner och dö en stund. Sedan klockan 7 blev det tvättstuga... imorgon har jag gett mej fan på att jag inte ska göra ett skit! Jag ska sitta på min feta ända och känna hur den växer! Nä nu har jag klagat färdigt =)
Nu är jag trött... riktigt trött. Vet att det är fredag men så fort jag sett vem som åker ut i idol så blir det sängen. Kram på er

Kommentarer
Postat av: smurvelmurvelsmurfen

Jösses, låter som att du haft fullt upp :S

2009-11-14 @ 08:24:50
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0