torsdag 30 juli

Idag har det varit en mycket lugn dag. Ungarna har varit hur snälla som helst och inge trassliga alls. Vid tvåtiden kom Kristoffers farmor och hämtade honom, så jag slapp att gå in till stan. Snällt av henne att tänka på det när hon ändå var ute och åkte. Min mage har varit helskum idag så jag blev glad att jag inte behövde gå.
Avskyr min mage.. den sabbar så mycket. Är fortfarande rädd för att åka bort och så.. jobbigt är det. Synd att dom inte kommit på hur man kan bota IBS än =(
Robin har varit jättemysig idag. Oftast är det bara full rulle och en massa bud hela tiden. Idag busade han bara till hälften och sen har han varit jättegosig och suttit i knät och kramats jättemycket =)

Ikväll var Tim och Anna här och såg film med oss. Det blev "Mina jag och Irene"... fasen vad länge sedan det var man såg den filmen. Den är ju så bra hehe.
Får se vad som händer imorn... Vet i alla fall att jag ska käka lunch på stan med Micke. Alex jobbar sent så det är lite tråkigt. Men men... jag har ju Robin hemma i alla fall så jag får roa mej med honom istället =)



Robin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0