tisdag 28 juli

Ja då var det en ny dag...
Kristoffer är ute och leker och Robin sover middag. Skönt med lite lugn såhär mitt på dagen. Ungarna har busat som sjutton hela förmiddan hehe.
Ikväll kommer lillebror David hit. Ska bli kul eftersom vi ses rätt så sällan nu på sommaren. Han har ju sitt sommarjobb och en massa jobb med folkracebilarna. Men ikväll blir det att umgås och se en film. Vi ska se Roadtrip 2.

Igår var Elin här. Vi hade båda ärenden på stan så vi gjorde sällskap. När vi är på stan upptäckte vi att det är punka på ett däck på Robins vagn. Uscha vad drygt. Måste få det lagat på nåt vis.
Kristoffer är så rolig när man är på stan... han är överallt hehe. Men med lite övertalning gick han snällt och höll i sidan av vagnen. Efter vi varit på stan gick vi tillbaka hit och efter ett tag kom Elins Alex och så åt vi lite mat.
På kvällen sen så skickade Elin över Zoo Tycoon åt mej med båda tilläggspaketen så nu kan jag spela det igen =)
Jag har ju Zoo Tycoon originalt men det har jag tappat bort hehe. Så jag ägnade kvällen åt Zoo Tycoon och Sims 3.
Har ju hittat lite fusk till Sims 3 hehe.

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Ettan eller tvåan på zoo tycoon?

2009-07-28 @ 21:53:33
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0