söndag 26 juli

Hua vilken seg morgon... det var verkligen svårt att ta sej upp ur sängen. Tur att man har barnen som motivation hehe.
Det har verkligen varit en händelselös helg. Har bara varit hemma... blir inge Boulongern idag heller eftersom vädret är som det är. Tråkigt för barnen.. Men dom får leka här hemma på gården istället.
Pappa var förbi en snabbis igår på lite kaffe men han skulle komma idag också. Måste komma ihåg och ringa brorsan lite senare. Mamma, styvfarsan och David har ju varit i Hede och tävlat i helgen så jag måste få veta hur det gått =)
Folkrace är nog den sport jag tycker e roligast att kolla på men jag får vänta med att kolla tills dom kör nånstans lite närmare Gävle så att man kan ta sej dit. 22 augusti ska jag ju vara funktionär på en tävling i Skutskär också =)
Längtar dit... jag kommer att lotta ut vilket startspår bilarna ska ha... jippi.. kommer inte se mycket av tävlingarna hehe. Men ser ju bra i starten och när dom går i mål =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0