söndag 19 juli

Så var det söndag... känner mej inte helt vaken än hehe.
Men jag tog det lugnt igår och drack inte så mycket... till skillnad från min karl.. huuua.
Kvällen började med att Tim var här och vi började dricka lite och satt o snackade och lyssnade på musik ute på altanen.
Sedan kom Danne ner och efter ett tag kom Erik. Visade sej att Erik och Danne redan kände varann så det blev lite kul sammanträffande =)
Vi hade så trevligt här hemma så vi struntade i att gå till Tant Grön. Bättre att vara kvar här tyckte vi =)
Vi gick upp en snabbis till Danne sen också så nu har jag fått se hur han bor. Han bor ju på 7:e våningen i vårt hus men jag har aldrig vart upp dit hehe. Men hans lägenhet var jättefin.
Alex har åkt och hämtat Robin hos Alex och Elin i Bomhus nu... Min Alex som inte mår så bra idag hehe. Men men... man mår väl som man förtjänar, eller? Själv mår jag helt okej efter igår... bara magen som krånglar men det gör den ju alltid annars i alla fall... Satans IBS..

Idag blir det lugnt... Regnar och är inge fint ute så vi blir nog inomhus när Robin kommit hem o så.
Kanske ser en film ikväll och bara slöar.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Det va så lite så :) Va bra att ni hade skoj :) Kramar

2009-07-19 @ 12:49:01
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0