kväller

Nu har jag målat klart för idag. David följde med tillbaka hit och såg på film med oss... Riktigt bra var den men minns inte vad den hette hehe.



Såhär ser bilen ut nu i alla fall... Det rann lite på bokstäverna så brorsan ska måla över där det runnit.

Imorn blir det lugnt... Kristoffer ska sova hos sin farmor från imorn till på fredag. Hon ringde igår och frågade om hon får ta med Kristoffer till Eckerö över dan på fredag. Och det tyckte jag var okej. Men bussen går så tidigt fredagmorgon så då får han sova över där. Hoppas bara inte han ska vara hos henne efter resan för då är det ju Sågens vecka. Så jag hoppas Kristoffer får träffa Sågen nåt.
Vi byter ju på fredagar annars så jag lämnar bort honom en dag tidigare... uscha... saknar honom så hemskt när han inte är här =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0