Fredag 17 juli =D

Ja nu så är det fredag... jag som hade fredag igår hehe.
Måste bara fråga.. ser ni som läser fortfarande lila och gult eller ser ni att jag ändrat färgerna?
Jag ser olika beroende på om jag öppnar med firefox eller explorer... knepigt.
En kompis till mej har lila och gult och det känns lite dumt att ha lika hehe... sen gillar jag inte dom färgerna i alla fall.

Idag har Tommy och lilla Vilma varit här en sväng. Robin och Vilma är så söta när dom leker hehe.
Sedan kom Sågen hit och hämtade Kristoffer... så nu får man sakna honom en vecka innan han kommer tillbaka.
Men men... vi har ju varannan vecka så vi får ju träffa honom lika mycket.
Verkar som att det blir av att gå o fika med Erik senare i alla fall. Har inte träffat människan på nåra år.

Sen har jag tvättstugan ikväll... jippi. Och jag har såå mycket tvätt. Missade ju min tvättid i tisdags eftersom minnet inte är helt på min sida ibland. Har verkligen ingen lust. Och sen så måste vi göra ren våra utemöbler så att det går att sitta ute ifall det är fint väder imorn.
Robin ska få sova hos Elin från imorn till på söndag eftersom jag, Alex, Danne och hans tjej ska ut och ta en öl imorn.
Sen blir vi nog här och dricker lite också och umgås =) Ska bli najs.
Det blir andra gången för mej detta år som jag går ut och tar en öl... blir inte så ofta när man har ungar hehe.

Nä nu ska jag ställa mej i duschen medan Robin sover middag.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

För mig är det blå och grå nu iaf.

2009-07-17 @ 17:01:20
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Katrin

vad bra =) då är det som det ska vara =)

2009-07-17 @ 22:49:56
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tackart så mycket! Helt underbart skönt!

2009-07-17 @ 23:27:30
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0