torsdag 3 december

Idag är det en del som står på schemat... jag mår föresten mycket bättre. Ingen huvudvärk idag och jag känner mej piggare. Klockan ett ska jag vara på AF och ha nåt möte om en utbildning jag har sökt. Efter det är det till att hämta Robin på dagis snabbt som attan för kvart över två ska vi vara på bvc och vaccinera honom. Så jag hoppas att mötet på AF går fort. Kristoffer får vara på dagis tills Robin är vaccinerad och klar... han sa att han inte ville följa med så då slipper han... vet inte om jag skulle hinna hämta honom också innan i alla fall. Dom går ju på olika dagis, han och Robin. I eftermiddag/kväll blir det simma. Har dröjt lite sedan sist så det ska bli skönt.
I morgon kommer Robins farmor och hämtar honom. Hon ville låna honom över helgen och ska jag vara helt ärligt så tyckte jag det lät som en bra idé. Ska bli skönt att få vara lite "ledig" och bara rå om sej själv lite granna. Robins farmor bor utanför Uppsala och dom har kossor och hästar och allt möjligt. Sist Robin var där hade han fått prova rida lite. Så tråkigt har han ju knappast där =) Sedan kommer hon och lämnar gobiten på söndag igen.
Nä nu ska jag checka facebooken o så... kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0