onsdag 9 december

Blev en lugn dag hemma idag. Har passat på att städa lite här hemma och donat lite. Hämtade Robin tidigt och vi har myst resten av dagen. Just nu har jag tvättstuga också... Ska föresten jobba på Hagaströms förskola imorn och på fredag. Ska bli skönt att få vara på dagis lite igen. Var himla längesedan nu. Har blivit så mycket skola på sista tiden. Fick nå jäkla brev idag från arbetsförmedlingen. Dom tycker att jag ska gå nån till sån där jäkla "jobbsökarkurs" med nå coaching o så... fy vad drygt. Tror ju inte direkt att det hjälper nå mer. Miroi hetter tydligen stället och jag ska börja på måndag. Om jag inte har jobb dårå men det återstår att se... i så fall får jag ringa o säga att jag inte kan komma. Nä nu ska jag spela lite sims 3... har fastnat lite hehe.
kram på er





min goa Robin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0