lördag 12 december

Hade ingen ork till att skriva igår... satt och dampade på facebook som segade nåt grymt för mej igårkväll. Men men... hoppas det är bättre idag. Har inte hunnit kolla idag.
Gårdagen var rätt okej i alla fall. Lite jobba först och sedan hämtning av ungarna. Kristoffer är ju bara för go! Han berättade att han saknat mej jättemycket under veckan och så fick jag en bamsekram. Ojoj jag var nära att börja gråta. Har ju saknat honom jättemycket också. Gud vad det känns härligt att få höra något sådant ibland =)
Idag blir det pepparkaksbak medan Robin sover middag. Robin är så liten så han får vackert vänta till nästa år hehe. Men Kristoffer kommer nog tycka det är jätteskoj. Jag hade velat handla lite mer pepparkaksformar men det får väl duga med dom vi har. Ikväll blir det lugnt... brorsan kommer över och ALex sa att Tim tydligen också skulle komma. Så det blir lite Robinson på tv och umgås lite.
Nä nu ska jag ta o kolla lite facebook och sedan klä på mej o greja... är den enda i familjen som inte är påklädd och klar än hehe. Kram på er




Mina två gobitar!


Kommentarer
Postat av: Ellen

ja de kan du ha rätt i...ja där ser man hehe svartsjuk är man..

2009-12-12 @ 10:53:33
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0