torsdag 6 augusti

Idag har inte hänt mycket.. har bara varit hemma. Alex ska sova hos sin pappa i Skutskär inatt eftersom dom ska åka redan vid 8 imorronbitti. Då ska dom ner till Enköping på begravningen. Uscha vad jag kommer sakna min älskade bredvid mej inatt. Det var något år sedan vi sov ifrån varandra sist. Men samtidigt ska det bli lite skönt att få ha en kväll för sej själv. Speciellt eftersom han har varit hemma och varit sjuk hela denna vecka. Haha då kan jag spela sims 3 hela kvällen =)
Lite tråkig dag bara... Robin blev lite ledsen när Alex åkte... tur att sådant går över fort. Jag och Robin gick ut och lekte efter att Alex hade åkt och det tyckte Robin var superkul. Sedan gick vi in och åt middag, vilket var mindre kul men maten gick i så småningom i alla fall. Nu har jag nyss lagt honom så nu kan jag börja njuta av min ensamma kväll hehe.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0