torsdag 20 augusti

Ojsan vad sent det blev med skrivandet. Men har inte tagit mej tid att sitta här förrän nu. Har jobbat på Solängskolan idag. Riktigt kul var det att träffa alla igen. Har ju varit där förr och haft praktik när jag gick i trean på barn och fritid. Sedan har jag vickat där ett par gånger efter det. Den här gången är jag bildlärare hehe. Kul ämne i alla fall =) Ska vara där imorn också och sen får vi se om jag behövs nästa vecka med.
När jag kom hem så har jag lekt en massa med Robin. Man saknar ju ungarna så fort man är iväg och jobbar. När han skulle sova sen så lade jag mej ett tag och sov jag med.. var så grymt trött.
Ikväll kanske Danne skulle komma ner och umgås lite. men det blir tidigt i säng ikväll eftersom jag ska jobba imorn med. Och imorn kommer ju Kristoffer hit efter en vecka hos Sågen. Ska bli kul att se honom igen... känns som om han är borta så länge fast det egentligen bara är en vecka. Men uscha, man vänjer sej aldrig. Tycker om att ha hela familjen samlad =)




Kristoffer och Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0