tisdag 11 augusti

Ja då var ännu en dag avklarad... en myyycket seg dag. Gick med ungarna till dagis vid nio i morse. Var grymt trött men ville inte sabba dagen med att gå och lägga mej igen. Har poppat musik och spelat lite på blip för att få tiden att gå. Sedan hämtade jag barnen vid kl 14. Efter det å har det varit full rulle. Kristoffer är ju överallt och ingenstans och Robin hänger på. Man får säga till för det kan bli ganska livat när dom två leker tillsammans. Efter ett tag gick Kristoffer ut och lekte istället =)
Imorn ser det väl ungefär likadant ut... ska till arbetsförmedlingen och lämna in papper så att jag får mitt aktivitetsstöd. Inte för att det är mycket men det är i alla fall nånting. På måndag börjar ju Lernia oxå.... Jippi *not* men men... ska prata med dom där ifall jag kanske kan fixa mej en praktikplats istället. Kommer ju fortfarande jobba dom dagar jag får jobb men då blir det praktik dom med aktivitetsstöd dom dagar jag inte jobbar =)
Nä nu ska jag spela lite innan det e dags att sova. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0