söndag 23 augusti

Idag har jag, Alex och båda barnen varit till Boulongern med Erik och hans son. Vi hade lite picknick eftersom vi köpte mackor från Subway på vägen dit och så har ungarna lekt en massa. Riktigt kul var det =) Man måste ju passa på när det var så fint väder ute. Solen har lyst hela dagen och det har varit riktigt varmt.
När vi kommit hem och ätit mat så skulle jag klippa håret på Kristoffer. Det var ju lättare sagt än gjort. Jag hade lånat klippmaskin av Erik... men skiten funkade väääldigt dåligt. När jag klippt ungefär hälften så ledsnade både jag och Kristoffer eftersom maskinen knappt fick bort nå hår. Helt värdelös klippmaskin. Så min käre mor ryckte ut och kom förbi med sin klippmaskin, som även den har pajjat, men den gick det alldeles utmärkt att klippa färdigt med och det blev riktigt bra =) Så nu har Kristoffer bara en milimeter hår... nu behöver han inte klippas på ett tag =) Just nu sitter han i badkaret så jag ska snart gå in och säga åt honom att dra ur ploppen så jag kan duscha honom. Sedan är det dags för honom att hoppa i säng. Imorgon ska jag ju jobba så då blir kidsen på dagis ända till klockan fyra. Men jag behöver i alla fall inte lämna dom förrän vid 9 imornbitti så det blir ju inte sån gräsligt lång dag i alla fall. Jag ska vara på Solängskolan igen... hoppas jag får mer jobb där eftersom tjänsten inte är tillsatt än som jag vickar för hehe. Nä nu lär jag fixa Kristoffer.. kram på er




Såhär fin var jag igår på folkracet i Skutskär... det var BLÖTT!!!




Robin i Boulongern idag =)




Kristoffer i Boulongern idag =)




Nyklippt Kristoffer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0