måndag 10 augusti

Blev en okej dag till slut i alla fall... mådde så himla illa igårkväll och inatt att jag bara sovit 1-2 timmar. Har varit helt slut. Mådde lika illa när jag skulle upp imorse med så jag ringde till vikariejouren och sa att jag inte kunde jobba idag. Men ungarna har varit på dagis i alla fall och jag har legat i sängen typ hela dan och sovit några minuter, varit vaken ett tag, sovit några miter osv... Men nu på eftermiddagen/kvällen så har jag mått bättre. Har roat mej med att tvätta en massa och sedan kom Danne ner och spelade lite tv-spel med Alex. Satt och tittade på för jag hade inte bättre för mej. Imorn får vi se vad som händer.. och hur jag mår. Ungarna ska på dagis imorn med och dom trivs så bra där.. när man lämnar dom så springer dom rakt in och man hinner knappt säga hejdå för dom ska bara leka hehe. Nä nu ska jag spela lite. kram på er

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Det är super här med! Vad gör du?

2009-08-11 @ 12:46:33
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0