lördag 29 augusti

Blev en ganska okej dag i alla fall. Pappa och brorsan kom över och var lite sociala. Talade om för pappa att min mobil ine funkar som den ska och då fick jag 500 spänn till en ny eftersom jag bara behöver en som funkar fram tills i juni nästa år då jag får förnya mitt abonnemang. Hittade en telefon på blocket för 400 kr så nu har jag den... fast den e låst till telia men killen vi köpte den av ska låsa upp den åt oss =) Han skulle göra det på måndag så sedan behöver jag inte sätta punkter mellan orden då jag messar.. då kommer jag kunna göra mellanslag =D
Blev en sväng ner på cruisingen idag också med pappa och brorsan. Robin var så söt med sina gröna hörselkåpor =) kan fixa en bild på det tills imorn. Egentligen skulle vi umgåtts med Alex och Elin i helgen med Elin ville se Sagan om ringen-filmerna istället och dom vägrar jag se. Så vi får ta det en annan gång.
Nu har jag och Alex myst o kollat på film och nu tänker jag gå o sussa för jag har världens huvudvärk. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0