lördag 15 augusti

Hinner med en liten uppdatering innan det blir mer öldrickande =) hehe man lär ju passa på när man har en hel banrledig helg.
Elin och hennes Alex blev aldrig med på marinfestivalen igår. Dom tyckte inte att det fanns nåt vettigt att se. Men jag och Alex gick ner dit och det fanns så mycket fina båtar att se.. och det seglade in fler och fler fina båtar hela tiden. Här komemr bilder på några av dom... (mer text längre ner)



Vår kära Briggen Gerda =)



Båt =)



En fin tremastare =)

Vi hittade ett tält ute på en kaj där det stog Jannes Marin och Fritid... Det är hos dom som lillebrorsan jobbar. Dom hade båtturer för 395 kr per person. Då fick man åka ut i en ribbåt som gick 110 km/h och man fick låna vindjackor, flytväst och skidglasögon. Vi bokade in oss på en tur idag kl 14. Fasen vad kul det var =) och fort gick det hehe.



Ribbåten =)

Efter båtturen så gick jag, Alex, Tim och Erik och spelade minigolf i Boulongern. Skitskoj var det... och 58 slag gick jag runt på... inte sååå dåligt hehe. Bara nästan =)
Nu har vi gått hem för att ta en liten paus och en bira... sedan blir det Tant Grön och mera öl resten av kvällen =)
Men det blir rätt lugnt... imorgonbitti blir jag hämtad halv åtta... då ska jag åka och kolla på folkrace i Årsunda hihi.
Skriver mera imorn. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0