fredag 28 augusti

Glömde visst att blogga igår... var så himla trött så jag la mej strax efter tio igårkväll hehe. Det händer inte ofta. Skulle egentligen sett Scary Movie 3 som gick på tv men jag orkade inte.
Har nyss lämnat barnen på dagis.. hann hem en sväng innan det e dags att åka till jobbet. Hoppas jag får vara kvar på Solängen nästa vecka med. Men iofs så lär jag sluta tidigare på måndag i så fall för då ska jag till bvc med Robin på hans ett och ett  halvt-årskontroll. Då ska han få spruta o så... stackaren... men det går ju över fort iaf.
Kristoffer ska till Sågen idag... den här veckan har gått så fort... känns som att man knappt hinner se grabben =/ Och nästa gång han komemr så har han fyllt år med.. han blir 5 år på torsdag =) Så då firar vi med lite tårta o så den helgen.
Ikväll vet jag inte vad som händer.. det visar sej. Är nog jäkligt trött ikväll med och Alex jobbar säkert över som han gjort alla dagar den här veckan. Hela den här vecka skulle han egentligen sluta kvart i fem varje dag men han har kommit hem som tidigast vid klockan sju. Jobbigt för honom att jobba ca 11-12 timmar om dagen med det slitet dom har där.
Nä nu ska jag käka lite frulle o så.. annars blir man ju hungrig på jobbet sen. Kram på er




Mina goa kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0