fredag 21 augusti

Sådär då har man jobbat idag med. Dom sa på Solängskolan att den jag vickar för inte är tillsatt än.. så har jag tur får jag jobba mera =) Ska dit och jobba på måndag oxå i alla fall. Känns skönt att få gå tillbaka till samma ställe och där känner jag ju de flesta redan.
Imorn blir det skoj.. Ska till Skutskär eftersom det är folkrace. Jag ska vara funktionär och sitta och lotta ut vilket startspår bilarna ska ha och säga det till dom =) Anders och Jessica blir oxå med. Tror Jessica blir i utlottningen med mej och Anders i starten. Men det visar sej. Sen skulle min yngsta styvbror med för han ska stå på en flaggpostering. Och det är bra för vi behövde mer folk till posteringarna.
haha nu kom Kristoffer och hans kompis Dennis inkutande och letade efter bilar att leka med. Men dom bestämde sej för att gå hem till Dennis och leka istället. Skönt.. får man lite lugn och ro hehe. Kristoffer hade fått en blåöga på dagis... vet inte om det var idag eller igår.. men han hade tydligen sprungit ihop med någon så att han fick blåögat. Uscha det ser så hemskt ut. Och det gör ju så ont oxå. Jag var med om exakt samma grej när jag var yngre. Jag kom springande och krockade med en annan tjej.. och poff... ett jätteblåöga. Inge kul inte..
Nä.. nu ska jag äta nåt för jag har bara ätit frukost hittills idag. Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0